Повний спектр Юридичних послуг
Kobrin & Partners

Контакти:
моб. +38(097) 710-57-68
e-mail: s_kobrin@mail.ru або s_kobrin@i.ua
Головна Сторінка | Регистрация | Вход

Каталог файлів


Головна Сторінка » Файли » » Шаблони договорів

Договір про надання аудиторських послуг
[ Зкачати з серверу (85.5 Kb) · Зкачати віддалено () · Скріншот ] 12.07.2011, 10:03

               ДОГОВІР 

про надання аудиторських послуг

 

м. Київ                                                                                                                                               

Аудиторська фірма "т”, далі за текстом Виконавець, в особі Директора , який діє на підставі Статуту, з однієї сторони та Закрите акціонерне товариство «, далі за текстом Замовник, в особі Кононенко Віктора Олександровича, який діє на підставі Статуту, з іншої сторони, далі за текстом Сторони, уклали Договір про наступне:

 1.       Предмет Договору

1.1.  Предметом Договору є надання аудиторських послуг  (далі за текстом послуги).

1.2.  перелік послуг:

1.2.1. Допомога при трансформуванні консолідованої фінансової звітності компанії згідно міжнародних стандартів фінансової звітності, за рік який закінчився 31 грудня 2005 року та 31 грудня 2006 року.

1.2.2. Аудит консолідованої фінансової звітності компанії, підготованої згідно з міжнародними стандартами бухгалтерського обліку за рік, який закінчився 31 грудня 2006 року.

1.3. За результатами надання послуг Замовнику надається Аудиторський висновок за рік, що закінчується 31 грудня 2006 р. (далі за текстом Документація).

1.4. Згідно п. 8.165 Кодексу етики професійних бухгалтерів такі послуги вважаються звичайною частиною процессу аудиту та при нормальних умовах не загрожують незалежності аудиторскої компанії.

2.       Вартість послуг та порядок здійснення оплати

2.1. Вартість послуг становить: 327 240 (триста двадцять сім тисяч двісті сорок) грн. 00 коп.,                                              ПДВ 65 448 (шістдесят п’ять тисяч чотириста сорок вісім) грн. 00 коп. Вартість послуг з урахуванням                         ПДВ 392 688 (триста дев’яносто дві тисячі) .

2.2.    До початку надання послуг здійснюється передоплата у розмірі 50% від вартості послуг, вказаної в п. 2.1. Договору,  на підставі виставленого рахунку.

2.3. Повний розрахунок за надані послуги здійснюється не пізніше дати надання Замовнику Документації на підставі виставленого рахунку.

2.4. Днем здійснення платежу вважається день, в який сума, що підлягає сплаті, зараховується на поточний рахунок Виконавця.

2.5.  Виконавець надає Замовнику Документацію після остаточного перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. 

2.6. У випадку неперерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця, останній має право притримати надання Документації до повного розрахунку Замовника з Виконавцем за надані послуги.

2.7. Вартість послуг Виконавця збільшується на суму витрат, пов’язаних з відрядженням, що за узгодженням із Замовником поніс Виконавець у зв'язку з відрядженням власних фахівців по території України і, при необхідності, за кордон, з метою надання послуг, передбачених Договором.

2.8.   Під сумою витрат пов’язаних з відрядженням для цілей Договору розуміються:

2.8.1.          вартість проїзних квитків;

2.8.2.          вартість проживання в готелі за місцем надання послуг з фактично понесених витрат;

2.8.3.          величини добових ;

2.8.4.          вартість проїзду від аеропорту (вокзалу) до місця проживання;

2.8.5.          послуги з фактично понесених витрат у випадку, якщо Замовник не забезпечить співробітників Виконавця транспортом самостійно.

2.9.    Сума збільшення вартості послуг відповідно до п. 2.7. і п. 2.8. збільшуеться на суму ПДВ по загальновстановленій ставці та суму податків, які сплачує Виконавець.

2.10.  За вимогою Замовника Виконавець представить йому документальне підтвердження понесених витрат (копії квитанцій, проїзних квитків, рахунків, тощо).

2.11.  У випадку зміни суми Договору у зв’язку з понесенням Виконавцем додаткових витрат розрахунок здійснюється на підставі виставлених Виконавцем рахунків.

3.       Термін надання послуг

3.1.  Термін надання послуг:

3.1.1. Дата початку надання послуг: «01» березня 2007 року.

3.1.2. Дата закінчення надання послуг: «04» липня 2007 року.

3.2. Замовник надає Виконавцю всі документи та інформацію, що необхідні для надання послуг, в строки, визначені Виконавцем в поточних запитах.

3.3.  У випадку недотримання строків надання всіх необхідних документів та інформації за запитом Виконавця, останній змінює строки надання послуг.

3.4.  У випадку зміни строків надання послуг відповідно до п. 3.3. Договору Виконавець змінює вартість послуг в залежності від збільшення строків надання послуг пропорційно до загальної вартості послуг, вказаної в п. 2.1. Договору. В такому випадку Сторони повинні укласти Додаткову угоду до цього договору.

4.       Порядок здачі та прийняття послуг

4.1.    Послуги в цілому вважаються наданими, якщо підписаний Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг). Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) підписується у двох екземплярах протягом трьох днів після надання Замовнику Документації.

4.2.    У випадку, коли виконана робота не відповідає умовам укладеного Договору, Замовник  протягом 3 робочих днів після закінчення робіт  та передачі Виконавцем Акту виконаних робіт в 2 екземплярах, має право пред'явити мотивовану відмову від прийому виконаних робіт. Відмова надається в письмовому вигляді з переліком причин, які обумовлюють таку відмову. Якщо в цей строк Виконавець не отримує підписаний Акт або відмову, то роботи вважаються виконаними на підставі наданої Замовнику Документації.

5.       Права Виконавця

5.1.  Самостійно визначати форми і методи аудиту на підставі чинного законодавства, існуючих норм і стандартів, конкретних умов договору, професійних знань та досвіду.

5.2. Перевіряти документацію про фінансово-господарську діяльність Замовника в обсязі необхідному для виконання Договору.

5.3.  Перевіряти наявність майна, грошей, цінностей, вимагати від Замовника проведення контрольних оглядів, визначення якості продукції, щодо яких здійснюється перевірка документів.

5.4.  Отримувати необхідні документи, які мають відношення до предмету перевірки і знаходяться як у Замовника, так і у третіх осіб. Треті особи, які мають у своєму розпорядженні документи стосовно предмету перевірки, зобов'язані надати їх на вимогу Виконавця. Зазначена вимога повинна бути офіційно засвідчена Замовником.

5.5.   Отримувати необхідні пояснення в письмовій чи усній формі від керівництва та працівників Замовника.

 

5.6.  У випадку недотримання строків надання всіх необхідних документів та інформації за запитом Виконавця, останній має право змінити вартість і строки надання послуг та/або відмовитися від надання послуг у випадку ненадання Замовником необхідних документів та інформації.

5.7.  Залучати за згодою Замовника до участі по наданню послуг, передбачених Договором, додаткових аудиторів, фахівців, сторонніх консультантів або експертів.

5.8.  Виконавець має право згадувати назву та ім’я Замовника, а також використовувати логотип Замовника при зазначені факту надання послуг без уточнення відповідних послуг для рекламних та маркетингових цілей.

5.9.  Виконавець має право використовувати інформацію, отриману в результаті надання послуг, для проведення внутрішніх досліджень та публікацій без зазначення Замовника та особистих відомостей про нього.

6.   Обов’язки Виконавця

6.1.  Належним чином надавати послуги, перевіряти стан бухгалтерського обліку і звітності Замовника, їх достовірність, повноту і відповідність чинному законодавству та встановленим нормативам;

6.2.   Повідомляти Замовника про виявлені під час проведення аудиту недоліки ведення бухгалтерського обліку і звітності.

6.3.  Зберігати в таємниці інформацію, отриману для надання послуг, забезпечити збереження документів, отриманих від Замовника та не розголошувати їх зміст без згоди Замовника, за винятком випадків, передбачених законодавчими актами України, незалежно від продовження або припинення відносин із Замовником.

6.4.   Надати послуги у строк, обумовлений Сторонами.

6.5.   Дотримуватися умов конфіденційності, незалежності та неупередженості.

6.6.   Надати Замовнику Документацію, зазначену в п. 1.2. Договору, а також Акт здачі – прийняття робіт (надання послуг).

7.       Права Замовника

7.1.  Одержувати від Виконавця інформацію про вимоги законодавства щодо проведення аудиту, в тому числі про підстави для зауважень і висновків, зроблених Виконавцем.

7.2. Замовник на свій власний розсуд має право застосовувати чи не застосовувати думку Виконавця, що викладена в Документації.

8.       Обовязки Замовника

8.1.   Призначити співробітника для підготовки фінансової звітності.

8.2.   Створювати Виконавцю умови для своєчасного і повного надання послуг, надавати всі необхідні документи, роз’яснення та пояснення в строки, визначені Виконавцем в поточних запитах в письмовій та/або усній формах.

8.3.  Надавати Виконавцю можливість швидкого доступу до будь-яких записів, документів та іншої інформації, що необхідна для надання послуг, і знаходиться у Замовника, так і у третіх осіб.

8.4.  Не чинити будь-яких дій з метою впливу на думку Виконавця.

8.5.  Затвердити Документацію і підписати Акт здачі-прийняття робіт (надання послуг).

8.6.  Самостійно нести відповідальність у випадку невиконання пропозицій Виконавця.

8.7.  У разі необхідності забезпечити співробітників Виконавця під час надання послуг робочими місцями та надати необхідне технічне забезпечення.

8.8.  Своєчасно здійснювати оплату за наданні послуги.

9. Відповідальність Сторін

9.1.   За неналежне виконання своїх зобов’язань Виконавець несе відповідальність відповідно до                      статті 21, 22 Закону України "Про аудиторську діяльність".

9.2. У випадку ненадання замовнику Документації (Аудиторського висновку) Виконавець повертає замовнику суму передоплати в термін, передбачений п. 3.1.2 Договору.

9.3. Замовник несе відповідальність за повноту та достовірність бухгалтерських та інших документів, які надаються Виконавцю для проведення аудиту та за дії, що впливають на незалежність Виконавця та самостійно несе відповідальність перед третіми особами.

9.4.  Замовник несе відповідальність за підготовку фінансової звітності.

9.5.  Замовник несе відповідальність за виявлені відхилення в бухгалтерському і податковому обліку та звітності.

9.6. За прострочення оплати наданих послуг Замовник сплачує пеню в розмірі 0,1% за кожний день прострочення від суми простроченого платежу.

10.    Строк дії Договору

10.1.  Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором

10.2. Договір може бути розірваний достроково:

10.2.1.     за  взаємною згодою Сторін;

10.2.2.     за ініціативою однієї із Сторін. В такому випадку Сторона-ініціатор розірвання Договору відшкодовує іншій Стороні понесені нею у зв’язку з виконанням Договору витрати і виплачує неустойку в розмірі 20% від загальної вартості послуг, вказаної в Договорі;

10.2.3.     не вважається ініціативою розірвання Договору з боку Виконавця ініціатива, що спричинена відсутністю всіх документів та інформації, необхідної для надання послуг.

 

11.     Форс-мажор

11.1.    Сторони звільняються від виконання своїх зобов’язань та відповідальності, передбачених Договором, на час дії форс-мажорних обставин.

11.2.     Під форс-мажорними обставинами розуміють обставини, що виникли після підписання Договору внаслідок непередбачених Сторонами подій надзвичайного характеру, а саме: війна, пожежа, повінь, землетрус, епідемія та інші стихійні лиха, що призвели до неможливості виконання своїх обов’язків за Договором; прийняття органами влади законодавчих чи підзаконних актів, які заважають виконанню Сторонами своїх обовязків. Форс-мажорні обставини повинні бути підтверджені Торгово-промисловою палатою України.

11.3.    Одна із Сторін, що знаходиться під впливом форс-мажорних обставин, зобов’язана негайно інформувати іншу Сторону про такі обставини.

11.4.    У випадку виникнення форс-мажорних обставин термін виконання зобов’язань за Договором відкладається на термін дії таких обставин та їх наслідків. В разі якщо форс-мажорні обставини та їх наслідки діють більше ніж три місяці або на

початку їх дії стає зрозуміло, що вони будуть діяти більше ніж 3 місяці, Сторони протягом максимально короткого терміну мають провести переговори з метою визначення альтернативних шляхів виконання Договору.

12. Порядок вирішення спорів

12.1.       Спори, що виникають під час виконання та/або пов’язані з виконанням Договору, вирішуються  в Господарському суді згідно з чинним законодавством України.

13. Особливі умови

13.1.       Кожна із Сторін зобов’язана забезпечити конфіденційність інформації, яка була отримана від іншої Сторони за Договором.

13.2.       Передача інформації третім особам, її опублікування або розголошення будь-якими іншими особами можуть мати місце лише за письмової згоди обох Сторін Договору, незалежно від причин та терміну припинення Договору.

13.3. Усі судження Виконавця, зазначені в Документації, ґрунтуються на нормах законодавства України, що діють на момент надання послуг, і відображають суб'єктивну точку зору Виконавця

13.4.       При невиконанні Замовником своїх обов’язків, сума попередньої оплати, що проведена Замовником, поверненню не підлягає.

13.5.       Надання Виконавцем Документації з негативними результатами не звільняє Замовника від оплати послуг Виконавцю.

13.6.       У випадку невиконання умов ст. 8 Договору Виконавець має право відмовитися від надання послуг на будь-якому етапі, що не звільняє Замовника від оплати вже наданих послуг.

13.7.       У разі потреби збільшення обумовленого обсягу послуг за бажанням Замовника або якщо термін надання послуг продовжується по незалежним від Виконавця причинам, надання послуг буде продовжено підписання Додаткової угоди до Договору.

13.8.       В залежності від рівня істотності перевірки та інших властивих аудиту обмежень, існує можливість, і навіть ймовірність того, що будь - які, навіть істотні помилки, можуть залишитися невиявленими. Як наслідок, Замовник не буде пред'являти до Виконавця претензій і вимог, так чи інакше заснованих на факті не виявлення Виконавцем істотних помилок за винятком випадків, коли буде встановлено відповідно до діючого законодавства України, що такі явилися наслідком непрофесіоналізму, недбалості або навмисних дій з боку співробітників Виконавця та/або запрошених ним фахівців і експертів.

13.9.В усіх випадках, не передбачених Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

13.10.  У разі зміни найменування, місцезнаходження або банківських реквізитів однієї із Сторін, така Сторона повідомляє іншу Сторону про відповідні зміни Листом-повідомленням.

13.11. Усі додатки та зміни до Договору є його невід’ємною частиною, якщо вони зроблені в письмовій формі та підписані уповноваженими представниками Сторін.

13.12. У випадку якщо штатний співробітник Виконавця переходить на постійну роботу до Замовника під час терміну надання послуг Замовнику або протягом шести місяців після закінчення терміну надання послуг Замовнику, останній компенсує Виконавцю суму в розмірі 150 мінімальних заробітних плат, встановлених законодавством України на момент прийняття на роботу такого співробітника.

13.13. Виконавець є платником податку на прибуток на загальних підставах та ПДВ.

13.14. Замовник є платником податку на загальних підставах.

13.15. Договір укладений українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник знаходиться у Виконавця, другий  у Замовника.

13.16. До обміну оригіналом Договору факсимільна копія має юридичну силу.

 

14.  Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін:

 Категорія: Шаблони договорів | Додав: advokatkobrin
Переглядів: 7698 | Загрузок: 2
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Меню сайта

Категорії каталогу

Форма входу

Приветствую Вас Гость!

Пошук

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2025 | Конструктор сайтовuCoz