Повний спектр Юридичних послуг
Kobrin & Partners

Контакти:
моб. +38(097) 710-57-68
e-mail: s_kobrin@mail.ru або s_kobrin@i.ua
Головна Сторінка

Каталог статтей


Головна » Статті » Мої статті

Реєстрація права власності в БТІ, витяг з державного реєстру, технічний паспорт

Реєстрація права власності в БТІ

Реєстрація правовстановлюючих документів на нерухомість є обов’язковою процедурою після проведення нотаріальної угоди, у тому числі: договір купівлі-продажу квартири, договір дарування квартири, договір купівлі-продажу приватного будинку, договір дарування приватного будинку, договір купівлі-продажу гаража, садового будинку, договір дарування гаража, садового будинку.

Необхідні документи:

•    оригінал договору

•    копія, завірена нотаріусом

•    витяг з державного реєстру правочинів

•    копія ідентифікаційного номера та паспорта власника

•    технічний паспорт будинку

 

 Витяг з державного реєстру 

 При здійсненні операцій з нерухомістю (купівля-продаж, дарування, обмін або передача під заставу) власникам необхідно надати нотаріусу витяг з державного реєстру, який видає Міністерство Юстиції 
 
Витяг з державного реєстру  – документ, який містить інформацію про юридичних та фізичних осіб, зареєстрованих власниками об’єкта нерухомого майна, з посиланням на документи, які підтверджують їхнє право власності, часткову участь кожного співвласника у спільній власності. У витязі з державного реєстру наводяться також технічна характеристика нерухомості, розміри жилої та нежилої площі, вартість цього об’єкта за даними інвентаризації.

Для отримання витяга з державного реєстру необхідно надати документи:

  • оригінал документу на право власності (договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво на право власності тощо)
  • оригінал технічного паспорту
  • паспорт власника

Кожній видачі витяга з державного реєстру обов’язково передує обстеження  спеціалістом БТІ об’єктів нерухомості.

 Технічний паспорт 

 Технічний паспорт – це документ, який складається на основі матеріалів технічної інвентаризації об'єкта нерухомого майна та містить основні відомості про нього. Техпаспорт виготовляється БТІ.
Для виготовлення техпаспорту проводиться інвентаризація об’єкту.


Для оформлення технічного паспорту квартири, приміщення, будинку  необхідно надати документи:
•    оригінал документу на право власності (договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво на право власності тощо)

•    оригінал технічного паспорту (при наявності)

•    паспорт власника

•    довідка садового товариства (садовий будинок)

•    державний акт на право власності на земельну ділянку (будинок)


ПЕРЕЛІКИ ДОКУМЕНТІВ, НА ПІДСТАВІ ЯКИХ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ОФОРМЛЕННЯ ПРАВА ВЛАСНОСТІ ТА ВИДАЧА СВІДОЦТВ ПРО ПРАВО ВЛАСНОСТІ НА ОБ'ЄКТИ НЕРУХОМОГО МАЙНА 

 Для оформлення права власності та видачі свідоцтва про право власності на об'єкти нерухомого майна (групу об'єктів) до відповідного органу подається заява по кожній адресі за зразком згідно з додатком 4 до цього Положення, а також матеріали поточної технічної інвентаризації об'єкта нерухомого майна, оформлені БТІ. 

В разі необхідності орган, який здійснює оформлення права власності з видачею свідоцтва про право власності, може запросити у замовника додаткові документи щодо об'єкта нерухомого майна, або його власника крім тих, що передбачені цим Положенням.

Адреса об'єкта нерухомого майна у всіх поданих документах має бути зазначена однаково. У випадку наявності в поданих документах розбіжностей в частині поштової адреси, або у випадку оформлення права власності на новозбудований об'єкт, в свідоцтвах про право власності зазначається поштова адреса об'єкта, присвоєна відповідним розпорядженням районної у м. Києві державної адміністрації.

10. До заяви та матеріалів технічної інвентаризації додаються:

10.1. Фізичними особами:

- паспорт, або інший документ, що посвідчує особу (в т. ч. свідоцтво про народження для осіб, які не досягли 16-річного віку)*;
____________
* Фізичними особами - не громадянами України подаються документи, що посвідчують особу, легалізовані в установленому порядку.

- довідка податкового органу про включення власника до державного реєстру фізичних осіб (присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО);

- довіреність або інші документи, що дають право представляти власника (при поданні документів представником власника);

- номер контактного телефону.

10.2. Юридичними особами*:
____________
* Іноземними юридичними особами подаються установчі документи, легалізовані в установленому порядку.

- свідоцтво про державну реєстрацію (у передбачених законодавством випадках);

- довідка податкового органу про взяття юридичної особи на облік, як платника податків;

- довідка відповідного управління статистики про включення юридичної особи до Єдиного державного реєстру підприємств, організацій, установ України (ЄДРПОУ); 

- статут чи положення про юридичну особу (із змінами та доповненнями);

- установчий договір про створення (та діяльність) юридичної особи (із змінами та доповненнями) у передбачених законодавством випадках;

- відповідна нота Міністерства закордонних справ України (по об'єктах для розміщення дипломатичних представництв, консульських установ, міжнародних міжурядових організацій) або лист Комунального підприємства "Генеральна дирекція Київської міської державної адміністрації по обслуговуванню іноземних представництв" (по об'єктах для розміщення міжнародних неурядових та іноземних організацій);

- документ, що підтверджує повноваження керівника або довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника юридичної особи;

- довідка за підписом керівника та головного бухгалтера про те, що об'єкт нерухомого майна, на який оформляється право власності, перебуває на балансі цієї юридичної особи, не проданий, не переданий, не подарований, не обтяжений.

11. Додатково до документів, зазначених в пунктах 9 і 10 цього Положення, для оформлення права власності з видачею свідоцтва про право власності заявниками до Головного управління комунальної власності м. Києва надаються:

11.1. На новозбудовані, перебудовані або реконструйовані нежитлові будинки та приміщення, будівлі виробничого, господарського, соціально-побутового та іншого призначення, їх частини, на вбудовані в житлові будинки та прибудовані до житлових будинків нежитлові приміщення, як частини цих будинків, в тому числі на об'єкти спільної власності, внаслідок перебудови чи реконструкції в яких змінились належні власникам частки:

- правовстановлюючий документ, що підтверджує право власності на об'єкт нерухомого майна на момент початку перебудови, реконструкції, зареєстрований в БТІ (відносно перебудованих та реконструйованих об'єктів);

- передбачені законодавством документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт, оформлені (видані, укладені) в установленому порядку (за виключенням випадків оформлення права власності на приміщення);

- дозвіл на виконання будівельних робіт, виданий управлінням держархбудконтролю Київської міської державної адміністрації;

- акт приймальної комісії про прийняття об'єкта в експлуатацію в установленому порядку (у відповідних випадках затверджений місцевим органом виконавчої влади та зареєстрований в управлінні держархбудконтролю Київської міської державної адміністрації);

- перелік інвесторів, які приймали участь в будівництві, перебудові чи реконструкції (за наявності сторонніх інвесторів);

- документи про передачу функцій замовника (якщо таке мало місце);

- довідка Головного управління економіки та розвитку міста Київської міської державної адміністрації про виконання умов щодо передачі коштів у порядку пайової участі на розвиток галузей соціальної або інженерно-транспортної інфраструктури міста, передбачених актами місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;

(абзац восьмий підпункту 11.1 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням
 Київської міської державної адміністрації від 12.08.2002 р. N 1603)

- довідка Головного управління житлового забезпечення Київської міської державної адміністрації про розрахунок по передачі житла (у відповідних випадках);

- документи, що підтверджують фінансування будівництва, перебудови або реконструкції об'єкта (платіжні доручення або інші документи);

11.2. На будинки або їх частини (приміщення), що побудовані в результаті інвестиційної діяльності, в тому числі на умовах пайової участі інвесторів - документи, зазначені в підпункті 11.1 цього пункту, а також:

- договір про інвестування будівництва, перебудови чи реконструкції об'єкта, в т. ч. в порядку пайової участі (інвестиційний договір тощо);

- документи, які підтверджують фінансування будівництва (перебудови, реконструкції) об'єкта, в т. ч. в порядку пайової участі;

- акт прийому-передачі об'єкта у власність інвестора;

11.3. На об'єкти, передані до статутного фонду юридичної особи:

- документи, передбачені підпунктами 10.1 чи 10.2 пункту 10 цього Положення щодо засновника, внеском якого до статутного фонду заявника був об'єкт нерухомого майна, при цьому в статутних документах заявника має бути обов'язково зазначено про внесення до статутного фонду цього об'єкта нерухомого майна, його адреса та площа;

- рішення компетентного органу юридичної особи, що передала об'єкт до статутного фонду, про участь в товаристві та про передачу об'єкта із зазначенням його адреси та площі;

- документи, які підтверджують право власності засновника (учасника) на об'єкт нерухомого майна на момент передачі до статутного фонду підприємства (господарського товариства);

- акт прийому-передачі об'єкта від засновника (учасника) до (статутного фонду) юридичної особи;

11.4. На об'єкти, передані (повернуті) засновникам (учасникам) у юридичної особи у власність при виході із складу засновників (учасників):

- документи, передбачені підпунктом 10.2. пункту 10 цього Положення щодо юридичної особи, яка передає об'єкти засновнику (учаснику), що виходить із складу засновників (учасників);

- нотаріально засвідчена заява фізичної особи або рішення компетентного органу юридичної особи про вихід із складу засновників (учасників);

- рішення компетентного органу юридичної особи про задоволення поданої заяви про вихід із числа засновників (учасників) та передачу у власність об'єкта;

- документи, що підтверджують право власності юридичної особи, що передала об'єкт заявнику у власність, до такої передачі;

- акт прийому-передачі об'єкта заявнику у власність;

11.5. На об'єкти, передані у власність (до статутного фонду) суб'єктів підприємницької діяльності у процесі приватизації (корпоратизації):

- рішення відповідного органу місцевого самоврядування (виконавчої влади) або наказ відповідного органу приватизації про приватизацію (корпоратизацію) підприємства (організації);

- план приватизації (із змінами та доповненнями);

- документи, які підтверджують завершення приватизації (наказ, розпорядження, акт передачі акцій, сертифікати тощо);

- витяг з відомості результатів інвентаризації нерухомого майна, яке було передано до статутного фонду відкритого акціонерного товариства та є його власністю, наданий органу приватизації, або перелік нерухомого майна, переданого до статутного фонду, оформлений згідно з додатком до наказу Фонду державного майна України від 22.07.98 N 1450 "Про затвердження Порядку підтвердження права власності на нерухоме майно".

11.6. На об'єкти, що відповідно до законодавства передані у власність заявника в результаті ліквідації юридичної особи:

- документ, який підтверджує належність об'єкта на праві власності юридичній особі, яку ліквідовано (до її ліквідації);

- рішення компетентного органу про ліквідацію юридичної особи (постанова арбітражного суду про визнання банкрутом);

- рішення ліквідаційної комісії чи іншого компетентного органу, що проводить ліквідацію, про передачу об'єкта у власність;

- акт прийому-передачі об'єкта у власність;

- довідка про виключення юридичної особи з державного реєстру;

11.7. На об'єкти, які в установленому порядку переведені із житлових в нежитлові:

- правовстановлюючий документ, який підтверджував право власності заявника на об'єкт як житловий, зареєстрований в БТІ;

- розпорядчий документ відповідного органу про переведення об'єкта з житлового в нежитловий;

- у разі, якщо проведено переобладнання, перебудову, реконструкцію об'єкта, в результаті якого змінилась його площа, надаються розпорядчі та інші дозвільні документи, що підтверджують правомірність таких дій;

- технічний паспорт на об'єкт до переведення його з житлового в нежитловий;

11.8. На об'єкти, що перейшли у власність правонаступникам реорганізованих юридичних осіб:

- рішення компетентного органу про реорганізацію юридичної особи;

- документи, що підтверджують право власності юридичної особи на об'єкт, зареєстровані в БТІ;

11.9. На об'єкти державної та комунальної власності, які в установленому порядку включені до переліку об'єктів, що підлягають приватизації (в т. ч. ті, що належать на праві повного господарського відання чи оперативного управління юридичним особам, включеним до переліку об'єктів, що підлягають приватизації); передаються в установленому порядку під заставу; належать на праві повного господарського відання чи оперативного управління державним та комунальним підприємствам (організаціям), що ліквідуються, в т. ч. визнаним в установленому порядку банкрутами:

- документ, що підтверджує повноваження заявника вирішувати питання, пов'язані з оформленням права власності на об'єкти нерухомості (у відповідних випадках);

- рішення органу місцевого самоврядування чи наказ Фонду державного майна України про приватизацію (відчуження) об'єкта (у відповідних випадках);

- наказ органу, уповноваженого управляти відповідним об'єктом, про закріплення об'єкта на праві повного господарського відання (оперативного управління) або інші документи, що підтверджують належність майна юридичній особі;

- договір купівлі-продажу майна в процесі приватизації (у разі оформлення права власності на об'єкти, в яких розташоване таке майно);

- договір оренди об'єкта (при наявності);

- дозвіл органу, уповноваженого управляти майном, на передачу об'єкта під заставу (у відповідних випадках);

- рішення компетентного органу про ліквідацію юридичної особи (постанова арбітражного суду про визнання банкрутом);

- рішення органу, що здійснює ліквідацію (процедуру банкрутства) про реалізацію об'єкта нерухомого майна.

12. Додатково до документів, зазначених в пунктах 9 і 10 цього Положення, для оформлення права власності з видачею свідоцтва про право власності заявниками до Головного управління житлового забезпечення надаються:

12.1. На перебудовані або реконструйовані квартири (в тому числі у випадках об'єднання квартир) багатоквартирних будинків:

- рішення місцевого органу виконавчої влади про надання дозволу на перебудову або реконструкцію об'єкта;

- проектна документація;

- акт приймальної комісії про прийняття об'єкта в експлуатацію після перебудови або реконструкції, оформлений в установленому порядку;

- документ, встановлений законодавством України, який підтверджує їх право власності на цей об'єкт до перебудови або реконструкції;

- довідка про неперебування під забороною перебудованих, реконструйованих квартир до їх перебудови чи реконструкції;

- письмова згода співвласників (власників частин) об'єкта про оформлення права власності з видачею свідоцтв про спільну сумісну власність чи спільну часткову власність на об'єкт або про власність на частини об'єкта із зазначенням частин (у відповідних випадках).

12.2. На новозбудовані, перебудовані та реконструйовані багатоквартирні житлові будинки:

- передбачені законодавством документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт, оформлені (видані, укладені) в установленому порядку;

- рішення відповідного органу про надання дозволу на будівництво (перебудову, реконструкцію) об'єкта (у відповідних випадках);

- дозвіл на виконання будівельних робіт, виданий управлінням держархбудконтролю Київської міської державної адміністрації;

- документи про передачу функції замовника (у відповідних випадках);

- документи, які підтверджують фінансування будівництва (перебудови або реконструкції) об'єкта;

- перелік інвесторів, які приймали участь у будівництві, перебудові чи реконструкції (у відповідних випадках);

- довідка Головного управління економіки та розвитку міста Київської міської державної адміністрації про виконання умов щодо передачі коштів у порядку пайової участі на розвиток галузей соціальної або інженерно-транспортної інфраструктури міста, передбачених актами місцевих органів державної виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування;

(абзац восьмий підпункту 12.2 із змінами, внесеними згідно з розпорядженням
 Київської міської державної адміністрації від 12.08.2002 р. N 1603)

- акт приймальної комісії про прийняття об'єкта в експлуатацію, оформлений в установленому порядку;

- документи, які підтверджують присвоєння новозбудованому об'єкту поштової адреси;

- довідка про передачу Головному управлінню житлового забезпечення виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) частини житла відповідно до рішень Київради;

12.3. На малоповерхові житлові будинки і котеджі, побудовані за кошти членів (у складі) колективів індивідуальних забудовників малоповерхового і котеджного будівництва:

- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт, видані (оформлені) в установленому порядку;

- дозвіл на виконання будівельних робіт, виданий управлінням держархбудконтролю Київської міської державної адміністрації;

- довідка колективу індивідуальних забудовників малоповерхового і (чи) котеджного будівництва про членство в цьому колективі індивідуальних забудовників;

- акт приймальної комісії про прийняття об'єкта в експлуатацію, оформлений в установленому порядку;

12.4. На квартиру, яку було надано в користування члену житлового, житлово-будівельного кооперативу чи товариства, за яку член цього житлового, житлово-будівельного кооперативу чи товариства повністю вніс пайовий внесок:

- довідка житлового, житлово-будівельного кооперативу чи товариства про членство в кооперативі, товаристві та повне внесення цим членом кооперативу, товариства пайового внеску;

- ордер;

12.5. На об'єкти житлового фонду (в т. ч. частини житлових будинків або квартири), комори в житлових будинках, що побудовані за кошти суб'єктів інвестиційної діяльності та передані їм у власність в установленому законодавством України порядку:

- договір, який підтверджує інвестиційну (в т. ч. дольову) участь у будівництві або реконструкції об'єкта;

- документи, які підтверджують фінансування об'єкта будівництва або реконструкції в порядку інвестиційної (в т. ч. дольової) участі відповідно до зазначеного інвестиційного договору;

- акт приймальної комісії про прийняття об'єкта в експлуатацію, оформлений в установленому порядку;

- перелік інвесторів (для суб'єктів інвестиційної діяльності, які залучають інших інвесторів);

- акт прийому-передачі об'єкта;

- довідка про джерела фінансування (для юридичних осіб);

12.6. На квартири, які надані юридичним чи фізичним особам в установленому порядку у власність замість їх власних, які знаходяться у багатоквартирних житлових будинках, що підлягають реконструкції чи знесенню:

- рішення органу виконавчої влади про реконструкцію чи знесення житлового будинку;

- належно оформлені документи щодо надання цим особам квартир замість їх власних;

- оригінали правовстановлюючих документів на квартири, які знаходяться у багатоквартирних житлових будинках, що підлягають реконструкції чи знесенню;

- довідка про неперебування під забороною квартир, які знаходяться у багатоквартирних житлових будинках, що підлягають реконструкції чи знесенню;

12.7. На окремо збудовані гаражі, розташовані на території багатоповерхової несадибної житлової забудови, капітальні споруди, які знаходяться на територіях гаражних кооперативів чи товариств (крім гаражів членів цих кооперативів, товариств), які побудовані відповідно фізичними особами або зазначеними гаражними кооперативами чи товариствами відповідно до законодавства:

- рішення відповідного органу про надання дозволу на будівництво об'єкта або передбачені законодавством документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт, оформлені (видані, укладені) в установленому порядку;

12.8. На дачі, гаражі, інші будівлі або приміщення, які були надані в користування членам дачних, гаражних чи інших кооперативів або товариств, за які члени цих кооперативів або товариств повністю внесли пайовий внесок:

- довідка дачного, гаражного чи іншого кооперативу або товариства про членство в цьому кооперативі чи товаристві, про повне внесення пайового внеску членом кооперативу або товариства;

12.9. На гаражі (в т. ч. одно-, двоповерхові, багатоповерхові гаражі, наземні та підземні гаражі), гаражі-автостоянки, автопаркінги та машиномісця в них (в т. ч. розташовані у вбудованих та прибудованих нежитлових приміщеннях в житлових будинках), гаражні бокси на підставі документів, встановлених законодавством України, які підтверджують їх (в т. ч. суб'єктів інвестиційної діяльності) право власності на ці об'єкти нерухомого майна:

- передбачені законодавством документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт, оформлені (видані, укладені) в установленому порядку;

- рішення відповідного органу про надання дозволу на будівництво (перебудову, реконструкцію) об'єкта (у відповідних випадках);

- дозвіл на виконання будівельних робіт, виданий управлінням держархбудконтролю Київської міської державної адміністрації;

- акт приймальної комісії про прийняття об'єкта в експлуатацію, оформлений в установленому порядку;

- перелік інвесторів (для суб'єктів інвестиційної діяльності, які залучають інших інвесторів);

- довідка про джерела фінансування (для юридичних осіб);

- довідка про сплату повної вартості об'єкта нерухомого майна (для фізичних та юридичних осіб);

- договір та документи, які підтверджують інвестиційну (в тому числі, пайову) участь у будівництві об'єкта;

- акт прийому-передачі об'єкта нерухомого майна (у відповідних випадках);

12.10. На вбудовані та прибудовані нежитлові приміщення у житлових будинках (як частини цих будинків, включно в підвалі, цокольному та технічному поверсі тощо), реконструкція або будівництво яких фінансується Головним управлінням житлового забезпечення:

- витяг з наказу начальника Головного управління житлового забезпечення;

- інвестиційна угода;

- документи, які підтверджують сплату коштів або внесення інвестицій в іншій формі (у відповідних випадках - платіжні документи, накладні тощо).

12.11. На об'єкти, які передані до статутного фонду (у власність) юридичної особи або передані (повернуті) у власність засновникам (учасникам) юридичної особи при виході із складу засновників (учасників):

- установчі документи юридичної особи (із змінами та доповненнями);

- акт прийому-передачі об'єкта нерухомого майна;

- документ, який підтверджував право власності фізичних чи юридичних осіб на об'єкт нерухомого майна, що внесений до статутного фонду юридичної особи, до внесення його до статутного фонду юридичної особи (у відповідних випадках);

- довідка про неперебування об'єкта під забороною;

- рішення вищого органу юридичної особи (власників) юридичної особи про передачу (повернення) об'єкта у власність засновникам (учасникам) юридичної особи при виході із складу засновників (учасників);

- акт прийому-передачі об'єкта нерухомого майна із посиланням на заяву фізичної особи чи клопотання юридичної особи із зазначенням відсутності інших майнових претензій один до одного;

- нотаріально завірена заява про вихід зі складу засновників підприємства (для фізичних осіб);

- документ, який підтверджував право власності на об'єкт нерухомого майна юридичної особи, із складу якого вийшла юридична чи фізична особа;

12.12. На об'єкти, які відповідно до законодавства України передані у власність в результаті ліквідації юридичної особи:

- установчі документи ліквідованої юридичної особи;

- рішення відповідного органу про ліквідацію юридичної особи;

- копія рішення органу виконавчої влади про скасування державної реєстрації;

- довідка управління статистики про виключення з Єдиного державного реєстру підприємств, організацій України (ЄДРПОУ); 

- акт прийому-передачі об'єкта;

- акт ліквідаційної комісії з ліквідаційним балансом, затверджений в установленому порядку;

- документ, який підтверджував право власності ліквідованої юридичної особи на об'єкт нерухомого майна;

- довідка про неперебування об'єкта під забороною;

12.13. На об'єкти, які відповідно до законодавства повернуто (надано замість конфіскованого) у власність реабілітованим особам:

- рішення комісії з питань поновлення прав реабілітованих про повернення (надання замість конфіскованого іншого) об'єкта реабілітованій особі;

- документ (акт прийому-передачі тощо), що підтверджує повернення об'єкта нерухомого майна реабілітованій особі на підставі рішення комісії з питань поновлення прав реабілітованих;

- рішення Київської міської ради про надання реабілітованій особі іншого об'єкта замість конфіскованого.

13. Додатково до документів, зазначених в пунктах 9 і 10 цього Положення, для оформлення права власності з видачею свідоцтва про право власності на новозбудовані, перебудовані або реконструйовані житлові будинки (в тому числі з господарськими будівлями і спорудами) (крім багатоквартирних житлових будинків несадибного типу та малоповерхових житлових будинків і котеджів, побудованих за кошти членів (у складі) колективів індивідуальних забудовників малоповерхового і котеджного будівництва) заявниками до районних у м. Києві державних адміністрацій надаються:

- правовстановлюючий документ, що підтверджує право власності на об'єкт на момент початку перебудови, реконструкції, зареєстрований в БТІ (відносно перебудованих та реконструйованих об'єктів);

- передбачені законодавством документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, на якій розташований об'єкт, оформлені (видані, укладені) в установленому порядку (за виключенням випадків оформлення права власності на приміщення);

- рішення відповідного органу про надання дозволу на будівництво (перебудову, реконструкцію) об'єкта (у відповідних випадках);

- дозвіл на виконання будівельних робіт, виданий управлінням держархбудконтролю Київської міської державної адміністрації;

- архітектурно-планувальне завдання;

- акт прийняття об'єкта в експлуатацію в установленому порядку;

- документи, які підтверджують присвоєння новозбудованому об'єкту поштової адреси;

14. Для виготовлення матеріалів поточної технічної інвентаризації на об'єкт заявник звертається до БТІ.

15. Документи, на підставі яких оформляються свідоцтва про право власності на об'єкт нерухомості, надаються в оригіналах або нотаріально посвідчених копіях, копіях, відповідність яких оригіналу перевіряють та засвідчують працівники органу, який оформляє право власності.

Кобрін С. М.


 

Категорія: Мої статті | Додав: advokatkobrin (13.07.2011)
Переглядів: 19499 | Рейтинг: 5.0/2
Всього комментарів: 0

Меню сайта

Категорії каталогу

Форма входу

Copyright MyCorp © 2024 | Конструктор сайтов - uCoz