Повний спектр Юридичних послуг
Kobrin & Partners

Контакти:
моб. +38(097) 710-57-68
e-mail: s_kobrin@mail.ru або s_kobrin@i.ua
Головна Сторінка | Регистрация | Вход

Каталог файлів


Головна Сторінка » Файли » Позовні заяви » Цивільні

Позовна заява про стягнення страхового відшкодування,
[ Зкачати з серверу (46.5Kb) · Зкачати віддалено () · Скріншот ] 30.08.2011, 11:47

До Печерського районного суду м. Києва

01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 42-А;

01001, м. Київ, вул. Гайцана, 4

 

Позивач:

Карішен Руслан Анатолійович

м. Київ, вул. Бульвар Івана Лепсе, 44 кв. 16

Тел. +38 050 518 6484, тел. Роб. + 38 044 200-05-41

 

Відповідач:

Страхова компанія "Allianz”

Україна, 01001, м. Київ

Вул. Хрещатик, 42

Тел. +38 044 459 0058

 

Третя особа:

Закрите акціонерне товариство „Альфа-Банк”,

01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6

тел. +38 044 490 4600

 

ТОВ „Транспортний ассістанс”

04071, м. Київ, вул. Оболонська, 47

Тел. +38 044 492 8360

 

ПОЗОВНА ЗАЯВА

про стягнення страхового відшкодування та моральної шкоди

 

Ціна позову: 2886 грн. 00 коп.

 

Восени 2007 року, я придбав у автомобіль „KIA CEE’D” в кредит, який мені надав ЗАТ «Альфа-Банк» (кредитний договір № 490047672 від 04.10.2007 року). Банк запропонував декілька акредитованих страхових компаній для укладання договору «повне КАСКО». Мною була обрана компанія ТДВ «РОСНО Україна», правонаступником якої є ТДВ «Альянс Україна». Мною був підписаний  Поліс добровільного комплексного страхування ризиків, пов’язаних з експлуатацією наземного транспорту № 2000033084 від 04.10.2007 року, надалі Поліс. Я сплатив страховій платіж у розмірі 6 266 (шість тисяч двісті шістдесят шість) грн. 26 коп.

Під час дії договору страхування, а саме у ніч з 04.01.2008 року на 05.01.2008 року біля дому, де я залишаю свій автомобіль за адресою:  бульвар Івана Лепсе, 44 в місті Києві, близько 11-20 годин я виявив пошкодження свого автомобіля „KIA CEE’D”, а саме: відірвані два логотипи „Кіа”, та пошкоджений задній лівий протитуманний ліхтарик, тобто фактично настав страховий випадок.

Я негайно подзвонив до страхової компанії на цілодобову службу ТОВ «Транспортний ассістанс» за номером 88003010101, вона зафіксувала страховий випадок і надала усні рекомендації відносно подальших моїх дій, а саме: викликати міліцію та отримати у них довідку для пред’явлення її до страхової компанії. Всі вище перелічені дії мною були виконані.

З 6-го по 22 січня 2008 року я перебував по сімейним обставинам в Севастополі де я зареєстрований та де проживають мої родичі.

Постанову Солом’янського РУ ГУМВС в місті Києві від 11 січня 2008 року про відмову в порушенні кримінальної справи я отримав поштою 22 січня 2008 року,     у зв’язку з тим, що я був у Севастополі.  

23 січня 2008 року я приїхав в ТОВ „Транспортний ассістанс”, де було зроблене фото пошкоджень мого автомобіля.

Для визначення розміру збитку нанесеного автомобілю, я записався на СТО яке за браком їхнього робочого часу призначили на 23 лютого 2008 року.  Згідно рахунку-фактури № СМ-0007944 від 23 лютого 2008 року вартість відновлення автомобіля становить 886 (вісімсот вісімдесят шість) гривень 00 коп.

25.02.2008 року я приїхав до страхової компанії з відповідним пакетом документів для подальшої процедури страхового відшкодування, але мені було повідомлено про прийняття рішення про відмову у виплаті страхового відшкодування.

З огляду на це, 25.02.2008 року, я звернувся з письмовою заявою до страхової компанії "Allianz” з проханням перегляду рішення про відмову у виплаті страхового відшкодування.

В листі страхової компанії "Allianz” №  Н-1835/03 від 12.03.2008 року мені було повідомлено, що відповідач відмовляється виплатити мені страхове відшкодування в добровільному порядку, посилаючись на те, що я не надав усіх документів,  передбачених п. 7.1.4 Програми  страхування,  для  оформлення страхового  випадку,  зокрема те, що я на протязі 5 (пяти) діб не підтвердив повідомлення про настання страхового випадку в письмовій формі. Даний лист мною було отримано 30. 04. 2008 року.

Згідно п. 21.2.4 Полісу добровільного комплексного страхування ризиків, пов’язаних з експлуатацією наземного транспорту № 2000033084 від 04.10 2007 року, страхувальник зобов’язаний при настанні події, що може бути визнана страховим випадком, негайно, але в будь-кому разі не пізніше 2 робочих днів повідомити про це страховика і підтвердити це повідомлення в письмовій формі. Вимогу повідомлення на протязі 2 робочих днів мною було виконано в повному обсязі, але ж у полісі не вказано в який строк має бути зроблене письмове підтвердження усного повідомлення.

Страхувальник має право на звернення до суду у разі відмови страхової компанії виплатити страхове відшкодування.

Крім цього, відповідальність страховика за несвоєчасне здійснення страхового відшкодування передбачена практично кожним договором страхування, а також ст. 20 Закону України «Про страхування», відповідно до якої страховик несе майнову відповідальність за несвоєчасність страхової виплати (страхового відшкодування) шляхом сплати неустойки (штрафу, пені), розмір якої визначається умовами договору.

            В момент виявлення пошкодження автомобіля цілодобова служба страхової компанії, зафіксувавши страховий випадок, надала усні рекомендації відносно подальших дій, які мною були виконані. На місце події страхова компанія не викликала страхового комісара, для належного оформлення страхового випадку в тому числі й для прийняття від мене відповідної письмової заяви.

            Так, як я проживаю і працюю у місті Києві але зареєстрований у Севастополі, у період з 06.01.2008 року по 22.01.2008 року я перебував у Севастополі в який я поїхав на своєму автомобілі, у звязку з чим в мене не було можливості письмово повідомити про настання страхового випадку на протязі 5 (пяти) діб, як того вимагає Програма страхування, що як я вважаю являється з мого боку поважною причиною. Такої ситуації можна було б уникнути, якби в момент заявлення про пошкодження мого автомобіля на місце події прибув аварійний комісар для належного оформлення страхового випадку в тому числі й для прийняття від мене відповідної письмової заяви.

            Невиконання страховою компанією "Allianz” своїх зобов’язань, потягнуло за собою приниження моєї ділової репутації. Так як я працюю у великій компанії, у мене відбуваються часті зустрічі з потенційними партнерами та клієнтами і я вимушений дотепер їздити на пошкодженому автомобілі.

            Своїми незаконними діями страхова компанія "Allianz”  нанесла мені моральну шкоду яка полягає у душевних стражданнях, яких я зазнав у зв'язку із пошкодженням майна та у зв’язку з приниженням честі та гідності, а також ділової репутації. Згідно п.3, п.4 ст. 23  Цивільного Кодексу України особа має право на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення її прав.

            Відносини, що виникають під час виплат  страхових   сум   на   підставі   договорів   страхування, відносяться   насамперед   до  договірних  відносин. У відповідності з цим страхова компанія "Allianz” грубо порушує  ст.  625  Цивільного Кодексу  України,  яка встановлює відповідальність за порушення грошового зобов'язання.

            З огляду на вищевикладене вважаю незаконною відмову відповідача - страхової компанії "Allianz” у виплаті страхового відшкодування.

            Враховуючи зазначену обставину, відповідач зобов’язаний у відповідності з п. 2, п.3 ч. 1 ст. 988 Цивільного кодексу України та п. 5.5 Правил страхування здійснити страхову виплату.

            Прошу Закрите акціонерне товариство „Альфа-Банк”, виступити на моїй стороні, так як умови кредитного договору № 490047672 від 04.10.2007 року про сприяння Банку у реалізації його прав, намагання не допустити погіршення стану предмета застави та необґрунтованого зменшення його вартості понад норми амортизації (зносу) мною виконуються в повному обсязі.

            Для написання даної позовної заяви за браком часу, я був вимушений звернутися до компанії яка надає юридичні послуги. За ці послуги мною було сплачено 500 (п’ятсот) грн. 00 коп.

            Керуючись ст.ст.16, 23, 625, 988 ЦК України, ст.ст. 3, 36, 122, ЦПК України

Прошу суд:

1.    Відкрити провадження по даній справі.

2.    Стягнути з страхової компанії "Allianz” на мою користь страхову виплату в сумі 886   (вісімсот вісімдесят шість) гривень 00 коп., моральну шкоду в розмірі 1500 (одна тисяча п’ятсот) грн. 00 коп. та витрати на юридичні послуги 500 (п’ятсот) грн. 00 коп., а разом 2886 (дві тисячі вісімсот вісімдесят шість) грн. 00 коп.

3. Стягнути з відповідача на мою користь судові витрати.

 

Додатки:

1. Копія страхового договору.

2. Копія кредитного договору.

3. Копія Правил страхування.

4. Рахунок-фактура № СМ – 0007944 від 23 лютого 2008 року.

5. Відповідь Соломянського РУГУ МВС від 11 січня 2008 року.

6. Відповідь страхової компанії "Allianz” № Н-1835/03 від 12.03.2008 року.

7. Довітка про витрати на юридичні послуги.

8. Квитанція про оплату витрат на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи.

9. Дві копії позовної заяви.

 

           

 

 

 

 

 

 Категорія: Цивільні | Додав: advokatkobrin
Переглядів: 3609 | Загрузок: 0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Меню сайта

Форма входу

Приветствую Вас Гость!

Пошук

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2016 | Конструктор сайтов - uCoz